Oferta szczegółowa

Jedyny w kraju samochód z oryginalnym środkiem i oryginalnie zachowanymi chromami!!!

Mercedes 180 Ponton diesel

1,8 cm³, 11000 km, rok produkcji 1961

100000 PLN

Mercedes z 1961 roku od pasjonata. Auto przed renowacją, zakupione zostało w nienagannym, wręcz niespotykanym z racji wieku stanie. Wspaniale zahowane chromy, detale oraz wnętrze auta pozwoliło zatrzymać charakter tego pojazdu w jego pierwotnym dziś już niespotykanym stanie. Tylko takie, oryginalne wnętrze zapewnia klimat minionych, niepowtarzalnych, wspaniałych lat motoryzacji. Nie jest to wyrób wsółczesnego tapicera. Auto z bardzo ciekawą historią eksploatacji, wyrejestrowane w 1981 roku i do tej pory nie eksploatowane, stąd tak doskonały stan zachowania, oraz symboliczny przebieg. Renowacji zostało poddane nadwozie, w profesjonalnej lakierni został nałożony kilkuwarstwowy, najlepszej produkcji lakier. Wszystkie elementy auta zdjęte i gruntownie wyczyszczone, chromy tylko wypolerowane. Silnik, skrzynia nie ruszane, wystarczyły nowe oleje. Układ hamulcowy po kapitalnym przeglądzie. Auto zostało poddane również profesjonalnej konserwacji, która zapewni należyty stan zachowania przez kolejne dekady. Zarejestrowane jako pojazd zabytkowy. Krótko mówiąc jedyny i niepowtarzalny egzeplarz odrestaurowany z "jednego kawałka"!!! 

Inne
Pojemność zbiornika paliwa: 16 litrów
Hamowanie od 60km/h do 0 km/h: 13.3 m
Hamowanie od 100km/h do 0 km/h: 38.3 m
Prędkość maksymalna (książkowa): 215 km/h
Prędkość maksymalna (praktyczna): 226.6 km/h
Wymiary i masy
Długość całkowita: 2055 mm
Szerokość: 745 mm
Wysokość: 1070 MM
Wysokość siedzenia: 795 mm
Rozstaw osi: 1420 mm
Prześwit: 135 mm
Masa własna: 176 kg
Masa motocykla gotowego do jazdy: 198 kg
Hamulce
Przód: Podwójne tarczowe 296 mm, dwutłoczkowe zaciski NISSIN
Tył: Pojedynczy tarczowy 220 mm, jednotłoczkowy, pływający zacisk NISSIN
Koła/ ogumienie
Przód: 130/70-ZR16 (61W)
Tył: 180/55-ZR17 (73W)
Zawieszenie
Przednie: 41 mm Widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, skok 125 mm
Tylne: Wahacz aluminiowy, centralny element resorująco-tłumiący, z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 128 mm
Kąt główki ramy / wyprzedzenie: 64.35° / 98 mm
Silnik (rozwiń)
Chłodzony cieczą, czterosuwowy, DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 599 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka: 65 x 45.2 mm
Stopień sprężania: 12.0:1
Ciśnienie w cylindrze: 13 bar
Smarowanie: Obiegowe, pod ciśnieniem z mokrą miską olejową
Gaźniki: 4 x 34 mm Keihin VP 49A
Rozruch: Elektryczny
Sprzęgło: wielotarczowe - mokre
Skrzynia biegów: Manualna, 6 - stopniowa
Moc maksymalna: 97.5 KM (71.1 kW) przy 12000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 66.6 Nm przy 10000 obr/min
Przełożenie wstępne: Koła zębate 42/15t
Przełożenie końcowe: Łańcuch typu O-Ring 110 ogniw
Nazwa: Mercedes 180 Ponton diesel
Silnik: 1,8 cm3
Przebieg: 11000 km
Rok produkcji: 1961
Kolor: szary
GWARANCJA:
VIN:
Polecane

Gorąco polecamy, wyjątkowe modele Hondy Hornet.

scroll up