Historia

Naszą pasją jest Hornet...

Honda Hornet!

Honda CB 600F Hornet została zaprezentowana w Europie pierwszy raz w 1998 roku. Motocykl posiada sześciostopniową skrzynię biegów. Zawieszenie stanowi widelec teleskopowy (skok 125mm) z przodu i wahacz aluminiowy z tyłu (centralny element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 128mm). Hamulec przedni ? podwójny tarczowy 296mm, dwutłoczkowe zaciski. Hamulec tylny ? jednotarczowy 220mm, jednotłoczkowy zacisk. W latach 1998-1999 zastosowano przednie ogumienie 130/70ZR16, od roku 2000 zmieniono je na 120/70ZR17 (zmianę wprowadzono, aby zwiększyć stabliność motocykla w zakrętach oraz wzmocnić działanie hamulców).  Tylne ogumienie pozostaje bez zmian od samego początku ? 180/55ZR17 ? co sprawia, że stosunkowo nieduży motocykl jakim jest Hornet wygląda na ?olbrzyma?. Ostatnie roczniki Horneta produkowane są również w wersji z ABS. Honda wprowadziła Horneta na rynek amerykański w roku 2004 i 2006 pod nazwą Honda 599. Od kwietnia 2007 roku Hornet posiada zmodyfikowany silnik pochodzący z CBR 600RR. W roku 2011 przeprowadzono lifting tego modelu. Zmieniono przednia lampe, zegary a także tył motocykla, w tym tylną lampę. Podstawowe parametry techniczne nie uległy zmianie. Do sprzedaży trafił również nowy model CBR600F bazujący na modelu Hornet.

Dlaczego warto wybrać Hondę Hornet

Idealne właściwości jezdne...
Bezawaryjność i trwałość...
Wyjątkowa sylwetka...
Niezawodność..
scroll up